Very Me mattító púder - Matte light

Sziasztok!

Egy újabb rövid teszttel jelentkezem, az Oriflame fiataloknak szóló Very Me családból származó mattító púderről.

A púder egy félig kompakt púder, mely átlagos méretű, átlátszó műanyag csomagolásban érkezik. Nem található tükör benne.

A hozzá tartozó szivacs nem nagy és így nem is kényelmes, úgyhogy, ha kéznél van a púderecsetem azzal használom, de a szivacskát mindig benne tartom, olyan esetekre, ha nem lenne épp nálam púderecset.

A színskálában csupán 2 szín szerepel, ez a Matte light és a Matte latte árnyalat, ami egy kicsit sötétebb ennél, de szerintem mindkét szín elég világos tónusú. Nekem a világosabbra volt szükségem. A szín nem üt el a nyári és téli színemtől sem.

A púder maga jó minőségű, szépen fel lehet venni a port belőle, közepes fedésűnek mondanám. Az a tapasztalatom vele, hogy jól mattítja a bőrt, de jobban zsírosodó bőrűeknél ajánlott 4-5 óránként frissíteni, elsősorban a T-zónát.

Az ár-értéke nagyon jó, 1000-1300 Ft körül mozog akcióban, úgyhogy ez nagyon kedvező ár érte. :)

Ti próbáltátok már?










Megjegyzések

  1. Tényleg nagyon jó, pár már elfogyott, most is használom. Nekem sokáig elég, megfelelően fed, mattít ott, ahol szükséges. A világos színt használom. Megesik, hogy rohannom kell, így szivacsot használok hozzá, ilyenkor gyorsabb :) viszont ecsetet is kipróbáltam, amikor több időm volt, azzal szebben lehet eldolgozni.
    Meg vagyok vele elégedve, mióta mattító púdert használok, ezt használom, mert sajnos, elég zsíros a bőröm, és ez eddig bevált, és maradtam ennél a terméknél :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések