Bordeaux női karóra

Egy gyönyörű karóráról írok most néhány sort, mégpedig a Bordeaux karóráról, ami körülbelül 2015. februárjában jelent meg a katalógusban. Amint megláttam azonnal tudtam, hogy nem kerülhetem el a megvételét. :D

Az óra egy szép burgundi színű dobozban érkezett, bársony párnára csatolva. Már a csomagolás is nagyon igényes, megadták a módját. :)

Maga az óra, mint látható a képeken is valóban csodaszép burgundi színű, arany színű fém részekkel. A számlapon Swarovski Elements kristályokat találunk.

A szíj kényelmes szilikonból készült, az én vékony csuklómra is szépen állítható.

Aki egy finom, kis órát szeretne, semmiképp ne vegye meg :). Elég nagy, robusztus óra ahhoz képest, amihez szoktam. De vágytam egy kis változatosságra. Nagyon hamar megszoktam, semmiben nem zavar a mérete. :)

Mondanom sem kell, hogy még mindig szépen jár, majdnem egy év elteltével is. Az összes kristály a helyén van, rozsdát, elszíneződést nem látok rajta sehol. A szilikon sem keményedett meg, repedés sincs rajta, sem elszíneződés. Ebben az évben szinte csak ezt az órát hordtam, úgyhogy valóban nagyon sokat használtam.:)

Most pedig jöjjön néhány kép:











Megjegyzések

Népszerű bejegyzések