Kifutott illatok - Rose of Dreams EdP és Spring Tenderness EdT

Egy elfeledett bejegyzést írok most, ami addig-addig halasztódott, míg ezeket a parfümöket már nem is forgalmazzák.... De ha kering még valahol/valakinél bármelyikből, és bárkit érdekelne ez a rövid leírás, remélem tudok segíteni vele :))

Először a Rose of Dreams EdP-ről essen néhány szó:

A parfüm 50 ml-es, mint egy átlagos parfüm, viszont az üveg designja szerintem valami nagyon gyönyörű. :) Különösképpen tetszik a kis fémtáblácskát utánzó applikáció a parfüm nevével. A kupakot egy szép rózsaforma rajzolat díszíti.
Amint a nevéből is láthatjuk az illat rózsás, mondhatni tiszta, természetes rózsa illat. Az illatot eredetileg a nővérem rendelte meg, de próbaképpen én is használtam belőle :)
Az illat erős, eléggé tartós, hiszen Eau de Parfum. Nekem túl erős is, mert nem vagyok odáig a rózsaillatért, de a tesóm nagyon szereti, úgyhogy egyik kedvence volt ez a parfüm :) Szóval csakis rózsarajongóknak ajánlom az illatot :))






A következőkben a Spring Tenderness EdT-ről írnék pár sort:

Ez a parfüm a Very Me termékcsalád egy limitált tavaszi kiadása. Sajnos hiába tetszik meg egy limitált darab maximum egy évig érhető el :(. A katalógusban nagyon tetszett az illata, nem mellesleg olcsó is volt. Hálistennek élőben is nagy kedvencem lett :)
A parfüm 30 ml-es, nem túl sok. Tekintve hogy csak EdT, ahhoz képest elég tartósnak bizonyult, úgyhogy bőven megérte az árát :).
A külseje is tavaszias, szép aranyló indák és virágok díszítik az üveget.
Az illat valóban tavaszias, virágos, de van benne egy kis fás illat is, amitől érdekessé, nem szokványossá válik. Nem tudom miért, de a Miss Dior Cherie parfüm jutott eszembe róla :))
Nagyon sajnálom, hogy megszűnt az illat, remélem a piacra dobnak még hasonlóan érdekes illatot. :)
Jöjjön néhány kép a parfümről:







Ha ráakadtok ezekre az illatokra, remélem segítségül szolgáltam ezzel a pár sorral a döntésben :))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések