Silk Beauty borotvazselé

Egy testápoló terméket próbáltam ki nemrég, mégpedig a Silk Beauty termékcsalád borotvazseléjét.

Már régóta szemeztem ezzel a termékkel, de valahogy sosem jutottam el odáig, hogy meg is vegyem :D


A termék 150 ml-es kiszerelésű és felpattintós nagy kupakja van, így nagyon könnyű belőle kinyomni a gélt.

Maga a gél átlátszó, nem túl sűrű, de nem is túl folyékony. Könnyen szétoszlathatjuk a szőrteleníteni kívánt területen. Érdekes benne, hogy nem habzik fel, mint a többi gél, viszont így is könnyen siklik a borotva rajta.




Az illata valami isteni! :) Nagyon szeretem ennek a termékcsaládnak az illatát. Sokáig megmarad a bőrömön. A bőröm selymes marad borotválkozás után, még testápolót sem igényel, nincs kiszáradva utána, mint eddig.



Árban nagyjából annyiba kerül, mint más borotvagélek, nem drágább a drogériás termékeknél.

Nagyon jó terméknek bizonyult, sajnálom, hogy eddig mindig halogattam a megvételét :)
Próbáljátok ki bátran, ha ti is ismeritek és szeretitek a Silk Beauty termékeket, akkor kihagyhatatlan :)


Ha kérdésetek van bátran kérdezzetek! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések