Activelle 24 órás izzadásgátló spray és golyós dezodor zöld teával

Egy dezodortesztet hoztam most, mégpedig az Activelle család legújabb tagjairól, a zöld teás sprayről és golyós dezodorról.

Nem tudom, hogy mennyire ismeritek a Caroline Wozniacki teniszjátékos ajánlása által népszerűsített termékcsalád többi tagját, de ez a két újdonság is méltó tagjai a családnak. Többfélét is kipróbáltam közülük, közte a láthatatlan és gyapotkivonatos termékeket, és mindegyik kiváló minőségű.

A csomagolás a szokásos Activelle vonalat követi: A temékre jellemző színű kupakkal és fehér tubussal vannak ellátva, amin láthatjuk az egyszerű Activelle emblémát és feliratot. Csinos, kézreálló mindkét termék.
A spray kellemesen nagy pumpafejjel rendelkezik, a golyós deo pedig a szokásos méretű golyófejjel.
A spray 150 ml-es kiszerelésű, a golyós dezodor 50 ml-es, mint ahogy más márkák dezodorjainál is megszokhattuk :)




Gyakran használok csak golyós dezodort, de ha extra védelemre van szükségem akkor mindkettőt bevetem egyszerre, illetve a sprayt napközbeni felfrissítésre használom legtöbbször a suliban/munkahelyemen. Ez régóta így van, még Oriflame-s korom előtt is pont így csináltam más márkájú dezodorokkal :)



Védelem és minőség szempontjából tökéletesek ezek a dezodorok. Pont ugyanúgy védenek, mint a drogériában kapható nagyobb márkák termékei (ezekkel hasonlítom össze, mivel nagyjából mindenki ismeri és próbálta őket). Itt szólnék az árukról is, mivel ár-érték arányban messzemenően jól teljesítenek. Nemrég nézelődtem a drogériákban, és kíváncsi voltam, hogy mégis milyen árban lehet mostanság kapni a deokat, és nagyon meglepődtem, hogy 600-700 alatt nemigen láttam a nagyobb márkák közül egyet sem, amiket ezelőtt használtam.... Így még jobban örülök neki, hogy ezeket használom :)) mivel akcióban 300-400 között mozog a golyós dezodor ára... Körülbelül feleannyiba kerül, hihetetlen. És közben pont ugyanolyan jó. A deospray valamennyivel drágább, kb 600 forint akcióban, de még így is tökéletesen megéri.

Nem vettem észre, hogy foltot hagynának sötét ruhán, de azért ajánlatos megvárni a golyós deo-t, hogy megszáradjon, illetve a sprayt az előírás szerint 15 cm-ről permetezzük, így megfelelően eloszlik a dezodoráló anyag. Használat előtt mindenképpen rázzuk fel.



Az illatukról nehogy elfeledkezzem, mert nagyon nagy szerepe volt a választásomban, hogy pont ezt vettem :)
Egyenesen isteni! Egy nagyon friss, nyárias illat, finom természetillata van :)) Nem tudom máshogy elmondani, de aki szereti a nem túl édes, friss illatokat garantálom, hogy megtetszik :) A katalógusban illatosított oldalon kapott helyet, így kipróbálhattam és egyből beleszerettem....

Összességében nagyon szuper termékeket kapunk, nagyon jó áron. Tökéletesen védenek a kellemetlen szagoktól, illetve szuperjó illatukkal frissítenek. 

Én bátran ajánlom a kipróbálásukat, hiszen valóban jó minőségű termékekhez juthatunk jutányos áron. A termékcsalád többi deoját is kipróbálhatjátok, azokról is csak jókat mondhatok :)

Ha kérdésetek van bátran kérdezzetek! :)




Megjegyzések

  1. Szia, most akadtam rá a blogodra, és el fogom olvasni, mert most lettem szépségtanácsadó. Nincs tapasztalatom az Oriflame-mel, de tetszik a hozzáállásuk, és az, hogy természetes kozmetikumokat árulnak. Rögtön kérdeznék: Neked milyen tapasztalataid vannak a tusfürdőkkel kapcsolatban? További jó blogolást kívánok: Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Néhány tusfürdőt próbáltam ki csak, de nekem nagyon tetszenek :) A discover termékcsalád szuperjó, illetve próbáltam 2-3 félét a Nature Secrets családból is, azok is tökéletesek. Tehát semmi negatívumot nem tapasztaltam, az illatuk is annyira tartós, mint más tusiknak, az állaguk is pont megfelelő, jól habzanak. Száratani nem szárítanak, de persze a víz minősége miatt bizonyos esetekben szükséges a testápolózás. :) Szóval bátran redeld és ajánld másoknak, mert nagyon jók szerintem. :))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések