Nature Secrets sampon bodzavirággal és almával

A következőkben egy sampont mutatok be nektek, az Oriflame növényi kivonatokban gazdag hajápoló termékcsaládjának egyik tagját, a normál hajra való Nature Secrets bodzavirágos és almás sampont. :)

A sampon átlagos, 250 ml-s kiszerelésben és 400 ml-s maxi méretben is kapható. Én a kisebb méretűt vettem meg kipróbálásra.




Zöld színű felpattintós kupakja van, amit néha kicsit nehézkes felnyitni, de egy kis megszokással könnyen felpattinthatjuk.



Átlátszó a flakon, így láthatjuk benne, hogy maga a sampon is átlátszó, kicsit sárgás-zöldes színű.




A sampon állaga elég sűrű, pedig azt hittem először, hogy híg lesz, úgyhogy pozitívan csalódtam első körben.



Az illata valami isteni! Finom almás-bodzás illatú, persze anélkül is kitalálhatnánk, hogy megszagolnánk, mert rá van írva, de megillatozva egyből beleszerettem :).

Nagyon jól felhabzik a hajon, nem is kell túl sok belőle. Persze ugyanúgy kétszer ajánlott mosni egy zsírosabb hajat, mint bármely más samponnal :) Szépen megtisztít minden zsiradéktól, kosztól.

A hajam elég problémás darab, vékonyszálú, könnyen zsírosodik, illetve a vége néha száraz, úgyhogy valamivel mindig be kell kenni. A problémákra rátesz még a konditerembe járás, így a gyakori hajmosás elkerülhetetlen nálam. Nem szeretem a zsíros hajra való termékeket, mert azokkal sem nyúlik meg a hajmosások közti idő sajnos (bár lehet nem találtam meg az igazit :) ). Rengeteg sampont kipróbáltam, de egyik sem tűnt csodaszernek, így állandó próbálgatásban vagyok. Elvileg egy normál hajra való sampon megfelel egy ilyen kombinációnak, ezért is adtam neki egy esélyt. Egyáltalán nem zsírosodott tőle jobban a hajam, de talán kevésbé sem, illetve a végeket sem szárítja, bár a hajvégápolót nem hagyom ki, de volt már mikor a nagy rohanásban csak utólag jöttem rá, hogy mégis kimaradt :)).
Szóval kellemes sampon, és az sem baj ha gyakori használatra szánjuk :) Finom illata hosszan érződik, illetve szép fényes lesz tőle a hajam.

Árban megfelelő, körülbelül 600 Ft körül van akcióban. Teljesen reális ár egy samponért.

Nem csalódtam benne, teljesen azt kaptam, amit vártam ettől a sampontól :)

Összességében elmondhatom róla, hogy egy könnyű, finom illatú hajápoló ez, mely nem károsítja a hajat még gyakori hajmosás esetén sem, úgyhogy akinek hasonló haja van, mint nekem, ezzel a természetes kivonatú samponnal bátran moshatja, friss illatú, szép fényes hajzuhatagra tehet szert :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések