2 az 1-ben táska és hátizsák

Éppen ma kaptam kézhez a rendelésemet, amiben ez a régebben kiszemelt sporttáska lapult, a 2 az 1-ben táska és hátizsák :)
Már nagyon vártam, hogy végre használhassam, mert helyszűkében vagyok a mostani kis sporttáskámmal :))





Egy nagy zacskóban érkezik a táska szépen lelapítva. Mindig csodálkozom, hogy hogy férnek el olyan kis helyen a dobozban a rendelt táskák :))

A táska méretei a katalógusban is fel voltak tüntetve: tehát 49x28,5x18,5 cm, ami szép nagy így élőben.

A táska maga fekete, kicsit vízálló, kicsit merevebb de vékony textilből van, nem tudom mi a neve, de tipikusan egy sporttáskás anyag :) A pántok illetve az élek ezüst és arany keverék színű finom puha műbőrből vannak, ami szerintem nagyon de nagyon feldobja az egyszerű fekete színt. Nagyon különleges hatású lett tőle a táska. A valóságban mintha ezüstösebbnek tűnne, mint a képeken.



Egyterű a belseje, így a nagyobb dolgok is elférnek benne. Sima cipzárral nyílik, teljesen akadásmentesen. Belül az egyik oldalán található két zseb, illetve a másik oldalán egy fényes kis műbőr Oriflame logóval díszített kis cipzáras zseb. Ezen felül a külsején a pántok eredési pontjánál található egy cipzárral zárható zsebecske, ami nem is olyan kicsi :) és amely praktikus olyan dolgokra melyeket könnyen el akarunk érni. Ez a zseb hátizsák formában éppen legfelül található.








Mivel dupla pántos, hátizsáknak is használhatjuk, illetve a táska szélessége is segítségünkre válik ebben. Ez látható is a katalógusban található leírásban. A pántok hosszát lehet állítani is, így mindenki beállíthatja a megfelelő, kényelmes méretet magának.
 
Feltettem egy párnára fénykép készítéséhez, hasonlóan néz ki a hátamon is hátulról :))

Hátizsákként leginkább akkor áll rendesen a hátunkon, mikor nincs teljesen kitömve, így van egy kis esése. Ha telepakoljuk, legjobb vállon vagy keresztben átvetve, így nagyon kényelmes viselet.  Én leginkább vállon hordom az ilyesmit, nem hiszem, hogy hátizsákként fogom hordani.  :)

Remélem tartós darab lesz, habár még Oriflames táskában nem csalódtam egyszer sem. Nem fogom agyonterhelni, mert mégis csak konditerembe járáshoz fogom használni, de nem tűnik gyenge táskának, biztosan kitart nagyobb terhelés esetén is :) Én sportoláshoz vettem, de természetesen utcára is hordhatjuk bátran :))

A szép fényes pántokra leszek kíváncsi még, hogy mennyire kopnak, majd updatelni fogok róla :)

Szóval nagyon tetszik a kis szerzeményem és remélem sokáig fog szolgálni. Úgy érzem máris könnyebb lesz holnap elmenni a konditerembe egy ilyen kis szépséggel :)

Ha kérdésetek van bátran kérdezzetek! :)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések