EverLasting alapozó - Porcelain

Sziasztok!

Egy alapozó került terítékre a mostani termékteszt során, mégpedig az Oriflame EverLasting tartós alapozója.

A bőrszínemhez az első színárnyalat, a Porcelain árnyalat passzol leginkább, de minden alapozóból eddig a legvilágosabbat vettem :)). Sajnos nehéz megtalálnom a megfelelő színt, mert szeplős vagyok és valahogy mindenütt más színű az arcom..:)). Oké, lehetne keverni őket, de annyi időt nem igazán tudok rászánni :D

Tehát térjünk rá az alapozóra. A termék egy papírdobozban érkezik. A hátulján van a megnevezés, miszerint tartós alapozó, a színárnyalat nevét pedig a doboz alján találjuk meg. A tubus és kupakja átlátszó, és egy sötétpiros, kényelmes pumpás adagolóval van ellátva. Szép, igényes a csomagolása.





Az Oriflame-nél már jól megszokott 30 ml-es kiszerelésben kapjuk ezt az alapozót is. Ami egyébként bőven elég sok-sok napig nálam, ha szinte minden nap használom.



Nekem nagyon elnyerte a tetszésemet a pumpás kiszerelés, mert nagyon könnyű vele a megfelelő mennyiséget kinyerni. Körülbelül egy háromnegyed nyomásnyit szoktam használni, egy egész már túl sok (hogy mennyi elég egy sminkelésre, egyéntől függő, én vékony rétegben szeretem használni).



Többen írták, hogy mennyire összekenődik az alapozó a kupakja/pumpája egy idő után. Nálam így néz ki, ha nem figyelek oda és összekenek mindent, ekkor volt a legmocskosabb :D szerintem egyáltalán nem vészes....


A termék állaga egészen sűrű. A sűrűségét a festékanyag adja. Szépen egyenletesen lehet simítani a bőrön.




Általában ecsettel viszem fel az alapozót, nagyon sietős esetben, vagy ha éppen nincs nálam az ecset egyszerűen az ujjaimmal. Tényleg könnyű szétoszlatni az arcon (mindig megfelelő hidratálás után szoktam).

Itt látható akció közben a termék, előtte, közben és utána képekkel :)) Bocsi a fényviszonyokért, sajna nem sikerültek egyforma világosra a képek...


Szépen elfedi a bőrhibákat úgy tapasztalom, én nagy fedőképességűnek ítélem meg. A nagyobb foltokat az arcon (pattanás stb) szintén elfedi, nem mondom, hogy nem látszanak egyáltalán, de szerintem, amit egy alapozótól elvárhatunk ez a maximum, a foltok egy jól megválasztott korrektor segítségével eltüntethetők.

A bőr textúrája is valamennyivel simábbnak tűnik, és nem ül bele a termék a ráncokba. Szép porcelánbaba-arcbőrt varázsol :) A sűrű állaga miatt nehéznek tűnik első látásra az alapozó, viszont a bőrön már egyáltalán nem az.

Az arcbőröm elég problémás egy darab, úgyhogy nem nagyon van olyan termék amitől nem fénylene (vagy legalábbis nem próbáltam még, de ami késik az nem múlik :)) ). Tehát valamelyest fénylik egy kicsikét itt-ott, a T-zónában, de ez a probléma a legkönnyebben orvosolható egy egyszerű arcpúderrel. Mivel általában szoktunk rakni egy színtelen fixáló púdert, vagy éppen sima arcbőrünkkel megegyező púdert az alapozóra, én ennél semmiképp nem tekintem hátránynak a fénylést.

A tartóssága: a régebbi alapozóimból estére már nem maradt semmi, ennek az alapozónak a fele tűnik el estére körülbelül. Nem számoltam, hogy bírja-e a 10 órát, de szerintem igen, meg persze attól is függ, hogy ki mennyit nyúl az arcához, örökre ez sem bírja. De tény hogy jóval több ideig marad meg a bőrön.
A tartósság miatt kicsit nehezebb lemosni mint egy mezei alapozót, de nem is várná el az ember, hogy nem kopik le egész nap, viszont vízzel egy perc alatt lejön :)). Arclemosó szivacs + bármilyen arclemosó, ami szépen kitisztítja a pórusaim és lemossa az alapozót minden probléma nélkül. Nem is kell dörzsölni sem csak körkörös mozdulatokkal végigtörölgetni. A sima sminklemosó folyadék is leviszi viszont egy arclemosós tisztítást (akár szivacs nélkül) mindenképp ajánlanék a pórusok tisztán tartása érdekében.

Érdekesség: az alapozó antioxidáns hatású vörös áfonya kivonatot tartalmaz, mely ismert antioxidáns hatásáról. Az antioxidáns hatáson keresztül a termék az UV sugárzás által létrehozott szabad gyökök semlegesítésével a bőröregedés ellen is felveszi a harcot.

Összefoglalóan a termékről elmondanám, hogy ez a legjobb alapozó, amit valaha használtam és nem csoda, hogy mások is odavannak érte teljesen. Egyáltalán nem bánom, hogy megvettem. Azonnal átálltam erre, amint kipróbáltam és szegény ezelőtti alapozóm ott sínylődik a fiókban :( de majd elhasználom azt is egyszer.
Egyszerűen nálam tényleg egy bevált termék és örömmel használom nap mint nap. Szerintem simán veri a drágább alapozókat is, ott van a legjobbak között... Nem próbáltam a nagyon nagy márkák alapozóit, (az irreális árak miatt) de a magasabb szintű drogériás alapozókat akár meg is előzi (tekintve azt is, hogy nem találtam soha közöttük megfelelő színt...)

Tehát ha alapozót kerestek én bátran ajánlom ezt a tartós alapozót bárkinek, aki nem találta meg a számára megfelelőt :) Érdemes kipróbálni és szuperolcsó, ahhoz képest amit tud!

Ha kérdésetek van bátran kérdezzetek! :)


Megjegyzések

  1. Én is ezt használom és elmondhatom, hogy tökéletes!:) Felvitel után én is Hófehérke leszek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök neki, hogy bejött :)))

      Törlés
  2. Szia! Én is nagyon szeretem ... erre nem megszüntetik?! :( :( :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :(( Sajnos néha megszűnnek, de remélhetőleg azért mert megújítják és még jobb lesz. :)

      Ha megszűnik akkor ajánlom helyette a The One alapozót, szerintem az is van ilyen jó :) egy próbát megér mindenképpen.

      Törlés
    2. Most láttam éppen, hogy megújítják az EverLastinget, úgyhogy nem kell búcsút mondanunk neki :). The ONE EverLasting alapozó néven fog futni, majd így keresd! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések