Roses limitált kiadású testápolócsalád

Sziasztok!

Most egy hosszú-hosszú bejegyzéssel jöttem, melyben egy limitált kiadású kis termékcsaládot szeretnék bemutatni. A Roses termékcsalád tartalmaz egy 24 órás golyós dezodort, egy kézkrémet és egy tusolókrémet.

Mindegyik terméknek elég erős illata van, nagyon is rózsás :)



A tusolókrémről írok először:

A tusolókrém 200 ml-es, és henger alakú tubusa van. A tubus fehér színű, de gyöngyházfényű csillogása van, nem tudom ez mennyire látszik a képeken. Egy szép rózsás print díszíti a flakont, szerintem nagyon jól néz ki, elegáns és nem túlzó.


A Roses felirat szintén fényes és piros színű.


A kupakja a szokásos sima, kis lyukkal ellátott felnyitható kupak.


Kellően sűrű tusolókrém, szépen felhabzik a tusolásnál. Sokáig tartó illata van, úgy vettem észre. Nem tapasztaltam, hogy szárítana, de nem is túl érzékeny a bőröm. Nem tapasztaltam bármiféle irritációt sem.
Az ára körülbelül 600 Ft körül van akcióban, átlagos tusfürdő-ár.

A kézkrém:

Egy átlagos méretű kézkrém, mely táskában is könnyen elfér. 75 ml-s.




Ennek szintén fényes-fehér a tubusa, rajta a rózsával. Ugyanúgy fényes Roses felirat díszíti ezt is mint a tusolókrémet. 

A kézkrém egy átlagos, közepesen hidratáló kézkrém. Mint az Oriflametől megszoktam selymessé teszi a kezemet, hamar beszívódik és az illata is sokáig érezhető a kézen. Ezért is szeretem az Oriflame kézkrémeit mert beszívódnak könnyedén és nem hagynak zsíros érzetet.



A hatása nem túl hosszú, de szerintem egy nem zsíros krémtől ez az elvárható tartósság, így nem is várom hogy a rengeteg kézmosás után is olyan legyen a kezem mintha éppen most kentem volna be :)
Tartalmaz édes mandula olajat is, mely bőrpuhító, könnyen beszívódik és selymes érzetet hagy maga után. Az olaj táplál és véd, regenerálja az irritált, kiszáradt bőrt.

Árban körülbelül 500 Ft körül van akcióban, szerintem ez egy teljesen reális ár ezért a termékért. 

A dezodor:

A dezodort a szokásos 50 ml-es kiszerelésben kapjuk. Sima henger alakú csomagolása van.


Ezen is megtalálhatjuk a fényes piros Roses feliratot a fényes-fehér alapon. Szép piros a kupak is. Itt egy egyszerűbb rózsamintát találhatunk a tubus díszítőelemeként. Ez is ízlésesen van elhelyezve a címkén. :)


A dezodor hatásával meg vagyok elégedve, rendesen tart, mint a többi drogériás dezodor. Az illata ennek is hosszantartó, sokáig érezhető.
Körülbelül 400 Ft akcióban, tehát nem egy drága termék ez sem. :)
Már elég régóta csak az Oriflame golyós deókat vásárolom, meg vagyok elégedve velük. Nálam egyáltalán nem tartanak kevésbé, mint a többi. Ráadásul jóval olcsóbbak :)).



Tehát aki szereti a hosszantartó rózsaillatot, annak bátran ajánlom ezeket a termékeket, mert megérik az árukat és meg vagyok velük elégedve. Szép a csomagolásuk is, jól mutatnak a polcon :)


Jelenleg ennyi jutott eszembe, ha érdekel bármi nyugodtan kérdezzetek! :))


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések