Nature Secrets szappan aloe verával és görögdinnyével

Most egy szappan került terítékre nálam, a Nature Secrets termékcsalád aloe verás és görögdinnyés szappanja.

A szappan szép színes csomagolásban érkezik. Egy icipicit kisebb szappanról van szó, mint az átlagos méret, ez egy 75 g-os szappan. (Ami amúgy ránézésre nem is tűnik fel :) )





A szappan különleges alakú, két kerekített és két szögletes sarokkal, amivel nagyon kellemes megjelenést adott neki a tervezője :)



Világos zöldes-sárgás színe van, amit sajnos a kép nem ad vissza hűen, de szerintem nem is igazán fontos, csak a reális bemutatás kedvéért.
A szappanon "nature secrets" nyomott felirat látható a kis logóval együtt.




Az illata hihetetlenül jó! Bevallom emiatt vettem meg,  :)
Igazi frissítő, tiszta illat, kellemes vele a zuhanyzás.  Dinnye illatú és az aloe vera illata is érződik, ami lágyabbá teszi a dinnye illatát. Bevallom nem szoktam szappannal zuhanyozni, de most kivételt tettem ezzel a szappannal mert úgy megtetszett. (Van tusfürdő is ebben az illatban, mindenképpen kipróbálom azt is egyszer)

Már elég sokszor használtam ahhoz, hogy elmondhassam róla, hogy nem szárít. Egyáltalán nem száraz tőle a bőröm. Igaz a víz minősége is számít, de nem tapasztaltam semmi ilyen negatívumot.
Az arcomra is kipróbáltam, és ugyanez tapasztaltam, tényleg nem szárított jobban, mint bármilyen lemosó. (Érzékeny az arcbőröm és lemosás után mindig húzódik kicsit, de rögtön tonizálok és kenem is hidratálóval :) )

Finom krémes állaga van, szépen habzik, mint bármilyen más szappan. Nem is fogy gyorsabban, mint a többi.

Árban általában 250 Ft körül szokott lenni akcióban, szerintem megéri ennyiért.

Összességében egy krémes finom szappant ismertem meg, egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem. Nagyon friss illatú kis szappan, ha szappanvásárlásra kerül a sor, akkor biztosan újraveszem :)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések