HairX párnázott hajkefe

Sziasztok!

Most nem krémet, sminket vagy illatot mutatok be, hanem egy hajkefét, mégpedig a HairX párnázott hajkefét :) 
Régen mindig párnázott hajkefét használtam, nagyon szerettem az utóbbit, míg el nem öregedett és el nem tört, azután valahogy nem vettem újat, illetve ajándékba kaptam körkefét stb és így elmaradt a hajkefevétel. De aztán egyszer felfigyeltem az Oriflame hajkeféjére és úgy gondoltam, hogy kipróbálom, habár azelőtt mindig elsiklottam fölötte a katalógusban :)

Először is ne haragudjatok a nem túl jó minőségű képekért, beállítási gondok voltak, azért lett ilyen furcsa a szín, amit próbáltam kijavítani utólag :)))



Mint látjátok a képen, a hajkefe egy átlátszó fóliában érkezik. 
A hossza körülbelül 24,5 cm, ahogy írják a holnapon is, a nyele körülbelül 3 centi átmérőjű, illetve a kefe rész szélessége 6,3 cm.


 


A hajkefe nyele fekete színű, a kefe része pedig ezüst színű. A gumipárna fekete, benne fekete sörték szürke bogyókkal a végeken, amint a képeken is látszik.

A nyél gumiérzetű anyaggal van bevonva ezért selymes a tapintása, és nem is csúszik a kézben, fogása kényelmes. A nyélen látható az Oriflame logója is. Illetve egy lyukkal van ellátva a végen, amivel fel lehet akasztani, vagy oda befűzve egy madzagot, azzal is felakasztható.




A sörték egyenletesen helyezkednek el, nem sűrűn de nem is túl távol egymástól, pont megfelelő a hajamnak. A gömböcskék a végeiken pont megfelelő méretűek így kellemes masszírozó érzetet keltenek a fejbőrön.









Fésülködés közben szépen simítja a hajamat, a gubancolódott részek is könnyen kifésülhetők. Elég hosszú, vékonyszálú hajam van így sajnos hamar össze is gubancolódik, ha elfelejtek rátenni balzsamot.. Viszont egy ilyen párnázott hajkefével könnyen kifésülhető még úgy is. Szóval nagyon szeretem :)
A tetszésem elnyerésének oka még egy praktikus dolog, mégpedig az, hogy a sörték közt összegyűlt hajat könnyűszerrel el lehet távolítani belőle :) A körkefékben azt nem szeretem, hogy elég nehézkes...

A vélemények között olvastam, hogy volt aki elejtette és eltört a nyele. Nem emlékszem, hogy elejtettem volna eddig, úgyhogy arról még nincs tapasztalatom, hogy esetleg eltörne ha leesik, de vigyázok rá azért mint bármely más tárgyamra, és nem dobom a földre próbából sem :)). Nekem elég strapabírónak tűnik.

Már több hónapja használom, kopás jeleit még nem látom rajta, sem magán a festéken sem a sörtéken, egyenletesen állnak még mindig és a golyócskák is szépen a helyükön vannak. Remélem ez így lesz sokáig még. :)


Árban nem a legolcsóbb, de szerintem körülbelül annyiba kerül akcióban, mint a drogériákban.

Szerintem nagyon jó kis hajkefe, szépen, fájdalommentesen lehet vele fésülködni, jól teljesít a mindennapokban.


Ha bármi kérdésetek van írjatok! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések