Very Me Metaliner – Very Me csillámló szemhéjtus



Sziasztok!

Most egy sminkterméket mutatok be nektek a Very Me fiataloknak szóló termékcsalád egyik tagját, a csillámló szemhéjtust. A terméknek összesen 4 árnyalata van, fekete, ezüst, türkiz és kék, de én csak a kék színűt mutatom be, egyenlőre csak ez van itthon :)


Először is térjünk rá a méretére: a szemhéjtus hossza 8,3 centiméter, ebből a tubus hossza 4,7 centiméter, átmérője kb 1,1 centi. Az applikátor hossza kb 7-8 mm. A tubus belső tartalma 3,5 ml, ami szerintem pont elég egy szemhéjtusnak. Annyi van benne, hogy épp elfogyjon mire lejár a szavatossága. A tubuson 6 hónapot jeleznek, hogy eddig kell elhasználni. Fontos megnéznünk, meddig használhatjuk a termékeket, mert káros lehet a használatuk később, főleg a szemsminkeknél nagyon vigyázzunk.



A festék színe egy nagyon intenzív királykék, fénylő pigmentekkel. A tubus színével körülbelül megegyező színe van, sőt felvitel után még élénkebb.





Az applikátor egy kúpos gumiszerű anyagból készült applikátor. Kicsit hajlékony, de nem túlságosan. Vastagabb vonalat lehet húzni vele, mint az ecsetesekkel, szóval senki ne próbáljon olyan hajszálvékony tusvonalat húzni vele, mert nem lehet. Egy vastagabb vonal szerintem sokkal jobban vibrálóvá teszi a szemeket, főleg ez a szín így érvényesül igazán. Az elrontott tusvonalat egy egyszerű száraz (ha még friss a festék) vagy nedves vagy arckrémes fültisztító pálcikával kijavíthatod.



Ez a virító kék nem egy klasszikus szín, úgyhogy inkább egy partira, vagy ha bevállalósabb vagy a mindennapokban smink terén akár nappalra is használhatod. Elegánsabb, visszafogottabb eseményre nem ajánlanám, bár akinek olyan a stílusa és jól áll neki akkor hajrá! :)

A legjobban barna szemszínnel mutat, de a kék színűvel sem rossz a hatás. A nővérem vette meg ezt a szemhéjtust valójában, neki jól is áll, mert kék szeme van, viszont az én sárgás-zöldes színű szememhez nem igazán passzol sajnos. :(

A felvitele nem túl könnyű, mert szerintem túl kemény az applikátora vagyis olyan furcsa, és nem egyenletes az eredmény, ezért többször is át kell menni rajta hogy ne legyen benne „üres” sáv. De egy kicsi munkával igazán különleges színnel dobhatjuk fel a sminkünket. A többi színnel is ugyanez lehet a helyzet.



Van a szemhéjtusoknak egy másik alkalmazási módja. Általában szemhéjtusokból többféle szín van a piacon, mint szempillaspirálokból. Ezért ha nincs színes szempillaspirálod, akkor egy színes szemhéjtus segítségével színes pillákat varázsolhatsz magadnak. Egy kicsit munkaigényes, de megéri az eredményért.  Felviheted a szempilládra miután megszáradt a szempillaspirálod vagy simán a natúr pilláidra is, apró mozdulatokkal, a szempillák között is, a tövétől a végéig. Sajnos én elsiettem és ezért lett kicsit idétlen eredmény… az előző jobb lett, amikor kipróbáltam először :) És sajnos a kép sem lett jobb… de majd updatelek egy jobb képpel :):)

A festék elég tartós, nem kopik a nap folyamán, tényleg jól bírja ahhoz képest hogy nem vízálló festékről van szó. Ehhez a tartóssághoz képest elég könnyen le lehet mosni a szemről. Érdekes, hogy mikor felkentem a kézfejemre egy kicsit lemosáskor világoskék nyomot hagyott, míg a szememen egyáltalán semmi nyoma nem maradt… Valószínűleg a színanyag jobban beszívódott a szárazabb kézbőrbe, mint a szemhéjamba.

Olvastam a termék oldalán, hogy volt akinek csípte a szemét. Én és a nővérem sem tudunk beszámolni ilyesmiről. Szerencsére nem is érzékeny annyira a szemem, bár már találkoztam életemben olyan sminktermékkel ami csípett. Ezzel tényleg semmi problémám nem volt.

Mint a Very Me termékcsalád többi terméke ez is jó áron kapható. Én meg vagyok elégedve a Very Me-s termékekkel teljes mértékben. Az árukhoz képest nagyon is jó termékeket kaphatunk, ez a szemhéjtus is megérte az árát jócskán. 

Mindent összevetve az extrémebb színek kedvelőinek bátran ajánlom, a szín szerintem kárpótol a kissé nehézkesebb felvitelért.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések