Arctisztító szivacs

Sziasztok!

Most az Oriflame cellulóz arctisztító szivacsát fogom bemutatni.



A szivacsot két darabos csomagban árulják.
Méretei: átmérője 7 cm, vastagsága pedig körülbelül fél cm.



Már régóta szemezgettem ezzel a szivaccsal, mert olvastam róla, hogy milyen könnyű arcradírt, arclemosót felvinni és eltávolítani is egyben. Gondoltam teszek egy próbát, ráadásul az ára is nagyon kedvező volt (249 Ft akcióban általában).

Tényleg nagyon jól át lehet vele dörzsölni az arcot az arclemosóval. A szemsminket is simán le tudom vele mosni, nem is kell nagyon dörzsölni. Elegendő vizet vesz fel a szivacs, hogy jól behabosítsam az egész arcomat.



Arcradírhoz is mindig használom. Hetente legalább kétszer-háromszor átdörzsölöm vele az arcom. Kézzel dolgozva mindig problémám volt, mert nem tudtam eloszlatni rendesen mindenhol az arcradírt.... :)) Sokkal hatékonyabban végig tudom dörzsölni vele az arcom, mert a szemcsék beletapadnak a szivacs lyukacskáiba és más, dörzsis állagot ad így a szivacsnak. Persze ezeket a kis szemcséket könnyen ki lehet mosni belőle :)

Nagyon könnyű vele dolgozni és alapos munkát végez, és hamar végzek a mindennapos arctisztítással. Gondolom nem csak én vagyok úgy, hogy már kb hulla vagyok mire hazaérek.... De szerencsére ez a kis szivacs megkönnyíti a mindennapos rutint :)



A tartósságáról annyit mondanék, hogy jól bírja a strapát. Persze nem csűröm-csavarom agyon szegényt, mondhatni vigyázok rá, de több hete használom már és semmi baja nincs, sehol sem szakadt be. Szóval ez a két darab elég lesz nekem egy évig is minimum :)). Tehát igazán nem nagy befektetés beszerezni egy ilyet. Tiszta szívvel ajánlom mindenkinek otthonra. ;)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések